محمد نیکان وصالحه

خاطرات محمد نیکان و صالحه جون

محمد نیکان وصالحه

خاطرات محمد نیکان و صالحه جون

ده هاهگی

دیشب بردمش قد ووزن خیلی شلوغ کرد نمی ذاشت دکتر کارشو انجام بده خیلی شیطون شده سه تا دندون داره یکی هم تاز جوانه زده دوتا پایین یکی بالا قد۷۲.۵ووزن۱۰.۲۰۰دکتر راضی بود فقط می گفت سرش فکر می کنم ارثیه که یه کمی بزرگه دور سر۴۶

نظرات 2 + ارسال نظر
من و پنجاه درصد خودم شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://parsara,persianblog.irl

aziiizam az kale gondehay mamlekat mishe...bebosidesh...

مرسی عزیزم سونو که می رفتم دکترش هم نظرش همین بود

مامان ثنا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

نگران نباش
به پسرخاله اش(حسین) رفته، حسین ما نه ها
فکر کنم همونقدر باهوش بشه در آینده

خدا کنه به دوتا حسین بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد